Drugi dani medijske pismenosti održat će se od 08. do 12. travnja u organizaciji Agencije za elektroničke medije i Ureda UNICEF-a za Hrvatsku, u suradnji s brojnim partnerima i pod pokroviteljstvom Ministarstva kulture i Ministarstva znanosti i obrazovanja.
Njihov najvažniji cilj je osvještavanje javnosti, osnaživanje građana, posebice djece i mladih o važnosti medijske pismenosti.
Tema ovogodišnjih dana medijske pismenosti je poštovanje sebe i drugih u medijima. To uključuje mnoga druga pitanja kao što su tolerancija, govor mržnje, lažne vijesti, dezinformacije i manipulacije, poticanje empatije i poštovanje ljudskog dostojanstva te zaštita privatnosti i sigurnost u medijima, na društvenim mrežama i komunikacijskim platformama.
Gradske knjižnica i čitaonica Slatina uključila se u obilježavanje Dana medijske pismenosti na način da su knjižničarke održale pričaonice s najmlađima u pedijatrijskoj ordinaciji dr. spec. ped. Željkice Gerenčir i u prostorima Knjižnice uz pomoć Slikovnice o medijima: medijska pismenost za najmlađe. Oni iz slikovnice mogu saznati što su mediji i kako se razlikuju od stvarnog svijeta najmlađih: dijete osjeti, vidi ili čuje svoj nos, osjetiti kucanje svoga srca koje može biti radosno ili tužno. Znak nosića ili srca u medijima nije stvaran i predstavlja samo simbol, označava taj dio ljudskog tijela i podsjeća na njega. Djeca su shvatila da u stvarnom svijetu žive naša stvarna iskustva, a u medijskom svijetu žive simboli.
Slikovnicu o medijima: medijska pismenost za najmlađe je napisala i osmislila Alma Čakmazović, ilustracije je izradila Petra Zlonoga, a dizajn Branimir Lazanja. Slikovnica predstavlja sastavni dio edukacijskih materijala za najmlađe za Dane medijske pismenosti. Ti dani pokrenuti su s s ciljem edukacije i informiranja djece, roditelja, nastavnika i odgajatelja o važnosti medijske pismenosti, jedne od najvažnijih životnih vještina 21. stoljeća.